tiistai 14. heinäkuuta 2009

Petroolia kiitos!

Uusi väri on vallannut mieleni. Tai sanotaanko, että se on hiipinyt mieleen uudelleen. On sitä ennenkin ollut. Petrooli tai turkoosi tai jotain sinnepäin.

Yritän jopa jotain ihan itse. Omin ajatuksin, mallia katsoen, sinnepäin.

IMG_2697


Ja onnistuin olemaan nopea. Sain omani herkuista. PukkIlua. Se oli jopa jännittävää katsoa, kun langat hupeni silmissä. Istuin koneella kengät jalassa ja laukku olalla, valmiina vaappumaan bussiin. En uskaltanut käydä kaikkia kuvia läpi, pelkäsin turkoosien menevän ja bussin tulevan.

IMG_2686

5 kommenttia:

hillanen kirjoitti...

Ihana, ihana lanka. Oon pikkiriikkisen kade. ;)

Tytti kirjoitti...

Jaan kanssasi ihastuksen petrooliin. Tai tummaan turkoosiin, miten sen nyt ottaa. PukkIlu on tosi upean sävyinen.

Minulla odottaa kaapissa villatakin verran petroolia Rowanin Pure Woolia. Kun vain saisin aikaiseksi.

outi kirjoitti...

Upea väri! Ehtiessäni Ilulle ostoksille, oli jäljellä enää yksi utulila. Otin sen, vaikka väri ei ihan täyskymppi minulle olekaan. Sinua onnisti! Minulla on myös nousussa innostus noihin mainitsemiisi väreihin.

A-K kirjoitti...

Kauniin värisiä nuo molemmat langat! Kyllä sua onnisti PukkIlun suhteen. Jännityksellä seuraan, että mitä noista syntyy :)

Näppi kirjoitti...

Täälä kans yks petroolifani. Vasta jottain vuosi sitte "tajusin" uuestaan että tällanenki väri on olemassa. Tuosta langasta oon kade myöskin.